2 maart 2010 Update 4 Stichting VSA
2 maart 2010 Update 4 Stichting VSA

Kom!

vrijdag 5 maart 13.30 uur kort geding

Vrijdag dient het kort geding dat de Stichting VSA heeft aangespannen tegen de besturen van de scholen voor voortgezet onderwijs in Amsterdam.  Inzet is een gelijke rechtspositie voor alle kinderen in de regio door ook voorrang voor Amsterdamse kinderen bij inschrijving op VO scholen in Amsterdam. Het kort geding is openbaar. Hoe meer ouders aanwezig, hoe zichtbaarder dat we deze zaak gezamenlijk dragen. Adres rechtbank: Parnassusweg 220.

Stem!

Woensdag 3 maart verkiezingen. Raadpleeg onze kieswijzer " klik hier".

De Stichting VSA heeft gisteren 1 maart overleg gevoerd met Lodewijk Asscher. De wethouder en PvdA lijsttrekker steunt onze strijd tegen rechtsongelijkheid, maar wil toch zijn nek niet uitsteken om er dit jaar al echt iets aan te doen (lees hier zijn volledige verklaring). CDA, D66 en VVD steunen ons wel , klik hier voor de verkiezingswijzer.

Steun!

Ouders van groep 8: dit gaat over uw kind

Stichting VSA is een initiatief van, voor en door ouders. Alleen met uw steun kunnen we vrijdag het noodzakelijke kort geding voeren:

U kunt of financieel steunen door een bijdrage over te maken. Dat kan heel eenvoudig; via paypal, ideal of gewoon zelf overmaken Voor online donatie klik hier.

Alleen als we dit samen doen, kunnen we de kosten financieren.

Flyeren helpt
Verschillende ouders hebben aangeboden op hun basisschool flyers uit te delen van Stichting VSA. Dat helpt enorm. Meld u aan en wij leveren graag de nodige flyers stichtingvsa@gmail.com