Doneren

Het bestuur van Stichting VSA bestaat uit ouders die zich op vrijwillige basis en zonder vergoeding inzetten om de doelstellingen van de Stichting te realiseren. Om de benodigde continuïteit van Stichting VSA te kunnen bereiken is geld nodig voor zaken als onderhoud van de website, zakelijke kosten en kosten van juridische actie. Ervaring leert helaas dat juridische actie een effectieve methode is om de Amsterdamse VO scholen tot actie te bewegen.

Met uw donatie kan Stichting VSA zich blijven inzetten om een werkelijke vrije schoolkeuze aan leerlingen te kunnen bieden Het doel is om voor alle Amsterdamse kinderen, ook voor uw kind, de deur te openen naar goede scholen in Amsterdam.

Door gebruik te maken van iDeal, wordt uw donatie veilig afgehandeld.

Stichting VSA is door de belastingdienst erkend als ‘Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)’ waardoor donaties fiscaal aantrekkelijker kunnen zijn. Voor meer informatie hierover klik hier ..

iDeal
ANBI